"Jag är trött i öronen!"

Vilken fin jobbdag det var idag. Första dagen jag inte var nerdrogad och så var vi på utflykt. Dammarna, ravinen, letade giftiga älgar och åt korv. Lekte på en lekplats och sen gick vi tillbaka igen och vek loppor. Det är så fint att jag får 400 spänn om dagen för detta. 400 kronor för att leka, äta korv & hålla barn i handen.

Om jag bara kunde bli frisk också hade det blivit bättre. Det är inte lätt att sjunga "Jag må hon leva" när man inte har någon röst, men jag gjorde så gott jag kunde.

Nu ska jag sova.


Kommentarer
Marina

det är det bästa som finns! Jag saknar att gå till dagis varje dag, efter 3 månader så blir man ganska fäst vid barnen och fröknarna och allt annat mysigt som finns på dagis. ^^

2010-07-09 @ 10:46:32
URL: http://everpresentpast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0