I cherish you my love

Pete Doherty var fantastisk. Jag stod på andra raden i mitten (fast jag bara köat tjugo minuter, great!). Han började med Can't Stand Me Now, min favorit. Jag skrek. Och sjöng. Och skrek och sjöng. Och sjöng ännu mer.
Han körde alla dom bästa låtarna. (Delivery, Fuck Forever, What Katie Did, Time For Heroes, Don't Look Back Into The Sun o.s.v.) Det var så fint. Och bra. Och bäst. Och trångt. Trångt som fan och Pete slängde ut en störig kille. Med bara en sko. Haha.
Efter konserten köpte jag en tröja. Det är min nya favorittröja.

Otroligt fin kväll.
2010 har börjat väldigt bra.

Kommentarer
Aino

Vad fint det låter :') Kan inget om hans musik, men.. åh, glad för din skull!

2010-01-11 @ 21:04:26
URL: http://pickingthepieces.blogg.se/
V

ÅÅÅÅÅHHH! Värt att stå på andra raden efter att bara ha köat i 20 min :D (Y) sånt gillar vi!

2010-01-12 @ 15:21:18
URL: http://musicinmylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0