Tisdag

Jag har halkat TRE gånger denna vintern. En gång var det Cajsas fel, två gånger mitt eget.. (Förmodligen för att jag skippat kängorna detta året och kör på mina superhalkgympaskor..!) Därför har jag nu ett gigantiskt blåmärke (+ svullnad) på låret.

Veckan har börjat okej. Men jag hoppas verkligen på en superonsdag, en supertorsdag, en superfredag & sen en superhelg. Det hade varit super.

Och just det, jag har slutat sova också. Tydligen. (Internskämt. Om ni inte fattar så bry er inte - jag var tvungen!)

Nu borde jag plugga italienska. Men äh. Vem orkar? (Svar: Elin)

(På tal om Elin. Hon & jag är bäst på att snacka om folk som sitter precis nedanför muren och kan höra allt. Och just det, jag är hård.)


Kommentarer
CJ

HAHAHA, det var INTE mitt fel!!! xD

2010-01-27 @ 11:16:04
URL: http://angelonmyshoulder.blogg.se/
Elin

HAHAHAHAHAHAH! vi är übersmidiga! ;)

VISST BLEV ONSDAGEN SUPER FÖR VI KOMEMR FÅ SE LÄPPEN!!!!:D:D:D<3<3<<3

2010-01-27 @ 19:11:14
URL: http://purplebrain.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0