Fredag

Idag har det varit en sådär lagom kul dag. Mådde asilla imorse så jag stannade i sängen till tolv och sen drog jag snabbt på mig kläderna & borstade tänderna. Tänkte att jag borde cykla till skolan för att få lite frisk luft. BIG MISTAKE! När jag kom fram till Spyken (efter att ha haft problem med fruset lås & fågelbajs på sadeln) gick jag direkt in på en toalett och spydde. Matten gick okej och sen körde jag hem till Emma.

När jag kom hem åkte jag & mamma till MediaMarkt och köpte varsin mus. När vi kom hem hoppade jag träningen och kollade på "The Reader" under en filt istället.

Imorgon blir det fika på Espresso House med Jas. Sånt gillar vi!

Kommentarer
Elin

mmm nice!<333

2010-01-17 @ 21:29:17
URL: http://purplebrain.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0