Tisdag

I lördags hämtade Elin mig och så åkte vi till Cajs. Där var det mat & film. Cajs somnade runt ett, men jag & Elin låg och snackade till efter tre. Väldigt högt, enligt Cajs pappa (så nu har väl Elin ingen chans?).
Sen vaknade jag före nio för att Cajs bläddrade för högt i sin bok.. Vi åt frukost och spelade ”Vem där?”. Med rätt regler den här gången. Bill var en pedofil, Roger hade ätit ett bröd & Anita är en sån som köper bröd som inte Cajs gillar. Och Joe var sexigast, enligt mig & Elin. Men Cajs hade nog inte sagt nej till Robert eller Betty.
Sen åkte vi hem.

Söndagen spelade Pete (amazing!!!!) och igår hände inget speciellt.

Idag: Morgonen var lång. Dagen var seg. Det är tur att Filippa finns och förgyller mina dagar med Karin Allard- och Milencocitat. ("Det påminner mig om min favorit.. häst!" x''D)
Rahl gjorde faktiskt också min dag lite bättre när vi hade betygsamtal.
Har pluggat satan ikväll, faktiskt. Idrott, webbdesign, matte & engelska. Duktigt av mig, faktiskt. (Lite svenska & historia nu också kanske? ._.)

Imorgon ska jag till skolan 8.20 för att se om vi har någon vikarie eller om jag kunde haft sovmorgon till tio. Spännande..!


Kommentarer
Elin

Jag kan inte äta bröd längre... ;)



ooh berätta om betygsamtalet sen!:D

2010-01-13 @ 17:13:44
URL: http://purplebrain.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0