Helg

Det är helg och slutet på denna veckan har varit så himla bra.

I torsdags var det ungefär världens bästa dag. (Kan inte skriva varför eftersom jag inte vet vem som läser den här bloggen - men bra var den! ;D)

Igår fyllde min fantastiska lillasyster 12. Sjöng för henne på morgonen och sen somnade jag i hennes säng, det var skönt. Och dagen var bra (och kort - det gillar vi!). Tog bussen tillsammans med Ana-Marija, treeeevligt. Hoppade av vid polishuset och fixade mitt pass. Ska jag vara ärlig är min nya passbild nästan ännu värre nu. Uuh. Sen åkte jag & mamma till Nova och fikade & shoppade. :)

Idag ska jag försöka städa och plugga, typ. SUCK!


Jag:
Har du tänkt på att han som sitter i kassan på Netto är helt efterbliven?
Filippa: Ja, varför tror du att han har hamnat på Netto?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0