Uppdatering

Jag trodde inte att jag skulle orka, men det gjorde jag - och nu är det lov. Tio underbara dagars lov. Det kommer bli så fint & bra & skönt.

I måndags var det bästa historielektionen på länge! Gulag-gruppen skulle göra en lista på viktiga personer i historien som man kan skriva ett arbete om. Elin "Vem fan är Mao!?" Petersson var på topp och föreslog både "Addam" Hussein & Columbus den 16:e. Ja, herregud. x''D (Hela hennes lista kan ni läsa här.)
På eftermiddagen hade vi DGL och jag & Elin skrattade som fan åt denna.

Efter skolan träffade jag Matilda med vänner på biblioteket. Vi satt där en stund och åt godis innan hon & jag drog till Stråh och gjorde fler hål i mina öron. :) Sen tog vi bussen hem till henne och nördade oss framför datorn eftersom dom äntligen fått trådlöst nätverk där - woho. ;D

Igår blev det bio. "An Education". Helt fantastiskt fin, kollar bara:








Så fruktansvärt fint. London på 60-talet. Kan det bli mer perfekt? Carey Mulligan var fantastisk. Jag måste ha den. Måste! (Måste även ha andra säsongen av "Med Men"!!!)

Och idag. Webbdesignen var fin & rolig. Vi kollade på varandras arbeten. Och imorse stod det en kille från England på busshållpalasen och dansade till musiken i sina lurar. Han hade en blå mössa och jag ville bara krama honom.

Nu äter jag chokladbollar & lyssnar på Libertines. Ibland är livet väldigt enkelt. Typ ikväll.

Kommentarer
Mandy

hahaha åh, man borde verkligen ta och skriva om Addam eller c den 16de! :D

2010-02-19 @ 11:15:04
URL: http://www.krull.blogg,se
CJ

Sv: Haha, men va bra. Då är det du och jag mot världen nu! ;)



Och förmodligen inte.. Men vi får väl se ;D

2010-02-20 @ 16:46:32
URL: http://angelonmyshoulder.blogg.se/
Marina

sv: spellistan är som jag, udda. hehehe...ehh..nej.



& jag vill, vill, vill se an aducation. såfort jag såg trailern så visste jag att jag kommer älska den. London och 60-tal kan, som du sa, inte bli bättre. Jag får vänta på DVDn dock, eller ja, tills den går att "köpa" ;)

2010-02-20 @ 17:25:20
URL: http://everpresentpast.blogg.se/
Elin

Hahahaha...grisen <3 så himla fin! och ljudet var också himla fint! :)

2010-02-26 @ 00:53:31
URL: http://eliinpetersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0