"Ola Svensson Superstar" på Doc Lounge

Det har varit en himla trevlig kväll.

Jag & mamma åkte till Malmö, men det visade sig att dom inte släppte in förrän prick sju så vi blev tipsade om ett ap-café. Tyvärr hittade vi inget ap-café, men vi hittade ett annat litet mysigt ställe med dålig servis och billigt te. Så där satte vi oss och drack kaffe & te. Lite innan sju traskade vi tillbaka och kom rätt lagom till insläppet.

Det var jättemysigt inne på Doc Lounge med en scen och soffor och stolar lite här och var, ganska trångt. Bar längst bak. När vi kom dit var det en DJ som spelade. Vi satte oss rätt långt fram och väntade.

Vid halv spelade förbandet till bion, haha. xD Dom var så sjukt roliga. Jag & mamma kunde inte ens titta på varandra för att vi bara började skratta hysteriskt då. Jag skrattade så att jag grät till sist. Ni missade verkligen något! x''D Hon bakom mig höll för öronen, jag förstod henne nästan.

Det skulle först vara samtal med Stefan Berg innan filmen började också, men det var det kortaste samtalet någonsin typ. "Hej, välkommen. Kul att vi ska visa din film - den kommer här!", typ.

Filmen var jättebra. Rolig och allvarlig och fin. Och ja, jag grät.
Om ni vill se den går den på SVT den 19 februari. Jag ska se den. Igen.

Efter filmen var det lite frågestund med Stefan Berg ("Har Ola tagit körkort än?" "Ehm.. nä!".) och innan vi åkte hem köpte mamma en exklusiv affisch till mig. Fint ska det va.

Fin kväll.

Kommentarer
Elin

Låter nuce! Du får berätta allt imorgon! om det var mer! Jag han inte fråga i skolan! <33

2010-02-09 @ 19:59:26
URL: http://purplebrain.blogg.se/
Marina

sv; jag tror bestämt att det är du, jag skulle aldrig lösa webdesign, Carola håller ju i den lektionen Oo (om du minns, haha)



Jag tror inte jag skulle palla byta liv med dig (seriöst, jag fattar inte hur du klarar det) och. nu lät det ju som dit liv suger helt och hållet .. men jag menar, läxor etc. men det fattar du nog. x) anywho, du är grym och du klarar det! :*

2010-02-09 @ 23:03:46
URL: http://everpresentpast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0