"Män som hatar kvinnor!"

Bra: Markus, Markus, Markus.
Dåligt: Jag har fått en innebrännare på kinden.

Idag har jag & mamma varit i Malmö på Melodifestivalens genrep inför ikväll. Helt klart bästa deltävlingen. Får väl se hur det ser ut på TV ikväll. Jag tycker Neo är bäst.
Efter det åkte vi till Entré för att köpa en klänning till mig, men den fanns inte i min storlek. Jag fick iallafall en bok. :>

(Och just det! Jag kan inte kommentera någons blogg av någon konstig anledning. Så ni får helt enkelt vänta.)

Kommentarer
Marina

Jag vet att du tyckte han var bästa bara för att han är i från partystan! ;D

2010-02-27 @ 22:27:01
URL: http://everpresentpast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0