Tisdag

Det händer så himla mycket just nu så jag hinner knappt blogga. Men i torsdags var jag som sagt på Mejeriet och såg Säkert. I fredags åkte hela klassen med Lars till Danmark och hälsade på buddhisterna, i lördags var jag och Matilda på Citytunnelns invigningskonsert och i söndags träffade jag Elin. Vi var på julbazaren/söndagssoppan och sen drog vi till McDonalds för soppan var slut och vi var hungriga. Där satt vi tills vi var tvungna att gå hem och plugga matte. Igår var jag på Ungdomsmottagningen precis som jag är varje måndag och nu borde jag egentligen plugga kulturhistoria. Kul va?

Kommentarer
Elin

sjukt roligt :D

2010-12-08 @ 10:48:41
URL: http://purplebrain.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0