Torsdag

Jag har pluggat alldeles för lite till kulturhistorieprovet imorgon. Jag har sovit alldeles för lite denna veckan. Jag har druckit alldeles för lite te och ätit alldeles för mycket godis denna veckan. (Igår var jag så godissugen att jag sålde en skitsnygg tröja till Filippa för tre godisbitar. Jag skäms lite. Lite.) The Ark ska splittras. Jag har hundra grejer ungefär som måste fixas innan det blir lov (stress!!!).
Det borde alltså inte vara så bra.
Men det är det.

Det känns ändå himla bra. Har fixat nästan alla mina julklappar. Och imorgon ska vi ha övernattning på Ungdomsmottagningen. Min mamma höll i vår mediekunskapslektion idag och sen gick vi på stan och shoppade. Det är snart helg. Det är snart lov. Det är snart jul. Det är snart ett nytt år.

Kommentarer
Aino

Klart man säljer en tröja för godis? :S

2010-12-12 @ 22:11:26
URL: http://genomdimmorna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0