Tisdag

Oj vad klockan blev mycket nu helt plöstligt. Det blir lätt så när man sitter uppe och skriver och sen helt plötsligt har det gått 3 timmar. Bara för att man har varit inne i sin lilla fantasivärld ett tag.

Det har faktiskt varit en väldigt bra dag idag. Jag har påbörjat en utrensning av mitt rum. Lika bra att börja nu så har man inte lika mycket om ett halvår när man flyttar (iiiiiih). Och så har jag fikat hos min farfar och träffat Emil. Så himla fin kväll det blev.

Nu måste jag nog lägga fram lite kläder till imorgon. Ska klippa mig. Funderar på att klippa av allting. Eller färga det rött. Hm. Får sova på saken. Gnatt'z.

Kommentarer
V

åh, var ska du flytta? :)

2010-12-29 @ 22:02:15
URL: http://musicinmylife.blogg.se/
Anonym

Eller om man sitter uppe och kollar på lost ;) (a)

2010-12-31 @ 10:46:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0