Sista veckan innan lovet

Det är helt sjukt stressigt just nu. Helt sjukt. Antalet inlämningar som ska in innan avslutningen på tisdag tar aldrig slut känns det som. Det är inlämningar, prov och seminarium hit och dit. 
Och förutom allt plugg är det så mycket annat. Klappar som ska packas in, personer som ska träffas, studentmössa som ska beställas, syster som ska pussas och lussebullar som ska bakas.

UngGrupp är iallafall slut för i år. Avslutningen blev fruktansvärt fin och jag får lite, lite separationsångest redan nu när jag tänker på att jag inte kommer träffa alla fina tjejer efter januaris slut. (Mer än såhär kan jag inte skriva om mitt projektarbete eftersom detta är en öppen blogg.)

Annars är mitt liv rätt uppbokat fram till lovet. Mellan allt plugg (hur fan ska man hinna?) ska jag på teater på fredag, på lördag till Malmö och sen sova hos Elin, på söndag träffa Mandy och byta julklappar, på måndag träffa Matilda och byta julklappar och på tisdag (avslutningsdagen!) fika med Elin & Cajsa och byta julklappar.

Ja, herregud..
(Måste fortsätta plugga nu, suck.)


Kommentarer
Elin

Love it! ;)

2010-12-16 @ 08:56:07
URL: http://purplebrain.blogg.se/
Anna

STUDENTMÖSSA SKA INTE BESTÄLLAS. TRAMS.

2010-12-18 @ 19:55:55
URL: http://schpandex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0