Helgen

Igår var det faildagen nummer ett. Jag & Elin fastnade på ett tåg mellan Lund och Malmö (igen!!!) i två timmar. På tåget var det en alkis som följde efter oss överallt. Till sist fick personalen komma och leda iväg honom.
När vi äntligen kom fram till Malmö hann vi gå i en affär, sen stängde allt. Irrade runt och hittade till slut en busshållplats. Åkte hem till Elin och blekte hennes hår med omöjlig färg. Det blev först gult och ojämnt. Jag sa mest "ja jävlar.." och Elin blev nervös. Men vi löste det helt okej. Fast det blev ingen lugg, eftersom vi hade haft sån otur hela dagen.
Istället åt vi godis och bäddade ner oss och kollade på Sagan om Ringen. Eller, jag kollade. Elin sov. (Fullt förståligt, så jävla lång film och jag hade nog gjort samma sak om jag inte varit så satans kissnödig genom hela.) Stack hem runt lunch idag.

Stack hem till Mandy. Drack te, lyssnade på Christmas Cats och bytte julklappar. Lite sådär decembermysigt liksom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0