Du tog för givet att jag kunde, men du glömde fråga mig

Som jag skrev för en vecka sen: Jag hinner aldrig skriva här längre!
Men nu kommer en liten uppdatering om vad jag gjort denna veckan iallafall.  

Måndag. Det var dags för min julklapp och Cajs kom och hämtade mig efter lunch. Vi plockade upp Elin också och körde till Simrishamn och åt glass. Sen åkte vi till Elins lilla stuga i Nybrostrand. Där var det ett fullspäckat lapp-schema. Vi drack sommardrinkar, snackade skit, gick en promenad, lekte land/stad/kändis/grejs-leken, lagade tacos, åt glass. Och jag drack kalas-äppeljuice och fick en julklapp. Sen kollade vi på An Education innan vi somnade.

tisdagen åt vi frukost och lunch och sen åkte vi raka vägen (?) hem. 
Den kvällen körde jag och Emil till ett fik och åt världens godaste hallonpaj.

Onsdag. Läste hela George Orwells Animal Farm. På kvällen tog jag på finaste strumpbyxorna och såg Leonard Cohen på Malmö Arena. Ingen besvikelse där inte!

Torsdag. Filippa dissade min idé om Ystad så vi åkte in till stan och köpte megamycket godis och äppeljuice till mig. Och sen biblioteket. Dog av skratt på bussen, men det var bara jag det.

I fredags träffade jag Elin. Vi hann med en hel del ställen. (Bilder kommer i ett separat inlägg.) På kvällen träffade jag Matilda och var med henne till två ungefär. Och igår, lördag, träffade jag Caroline och sen Emil. Hade roligaste (sista) kvällen på länge.

Idag är det söndag. Första dagen på länge (och den enda under resten av sommarlovet) som jag inte har några planer. Ska träna ikväll och sen packa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0