drinking tea with the taste of the thames

Jag är tillbaka från min lilla avstickare till London.
Vädret var fint, maten var god och shoppingen var bra.

Vi var på Primarks, Topshop, Paperchase, Beyond Retro och Waterstone's. Vi gick i Camden och testade nya McFlurry-smaker på McDonalds. Vi såg Grease och drack drinkar. Vi kollade på Grace Kellys kläder på V&A. Vi åkte till Notting Hill och gick längs Potrobello Road, där köpte jag en klocka. Vi postade vykorten fel och fick ny mat av en engelsman som välte ner vår. Vi drack många jordgubbsfrappoccinos och jag köpte en hel del på HMV. Jag fick utbrott inne på HMV. Vi åt ägg & bacon tre dagar i rad. Jag fick ett nytt favoritprogram. Vårt rum var så litet att vi var tvungna att stapla våra väskor på varandra. Det var ingen heltäckningsmatta i badrummet (woho!).

Nu ser jag fram emot att träffa Elin tre dagar i rad.

Kommentarer
Elin

Det gillar vi! Jag tror till och med att vi älskar det! :D

2010-08-15 @ 13:40:34
URL: http://purplebrain.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0