"Varför sjunger Markus alltid om att han spyr?" ♥

Igår var det en himla fin kväll hemma hos Elin. Vi firade mig och dom känner mig fan nästan bättre än jag själv gör. Och så är dom ju ungefär finast i hela världen.
Idag vaknade vi tidigt och åkte in till Lund. Jag & Elin myste i min soffa, gjorde fler hål i våra öron och deglade över en engelsman som hade passat perfekt tillsammans med mig om han bara tvättade håret, faktiskt.

Råkade somna för några timmar sen och vaknade precis så det blir inget med Matilda. Skulle vara där för 5 minuter sen och jag känner mig lite halvskabbig. Synd.
   Kanske imorgon?

Kommentarer
CJ

DU är finast <3

2010-04-02 @ 06:59:02
URL: http://angelonmyshoulder.blogg.se/
Elin

Klart vi känner dig snuttegull! ;)<3

2010-04-02 @ 09:24:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0