Tisdag

Det blev ju en riktigt chill dag. Lyckades somna tidigt och fick hela fem timmars sömn så jag var pigg & pepp när jag kom till skolan, faktiskt. Hade bara gympa i princip, alla andra lektioner (okej, två stycken) var inställda. 
Stack till Väster och sen hem och läste "Brott & Straff" (ja, jag erkänner att jag somnade i mitten av andra kapitlet - det blev helt enkelt för mycket marmeladman och konstiga namn..). 

Resten av kvällen blir väl till att plugga s&f. Prov imorgon och här sitter jag och har inte ens börjat. Bra där. (Nä, jag orkar inte ens bry mig.)

Kommentarer
T

Nu sparar jag din bloggadress, nu kan jag följa dig när jag vill! <3

Hörs snart ;*

2010-04-07 @ 12:28:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0