Tisdag

Idag har jag varit så himla duktig ska ni veta!

Sov 10 timmar inatt. Började dagen hos tandläkaren (yes, igen!) och det gjorde ont. Började blöda jättemycket och jag blödde ner min ”haklapp” och runt munnen och allt – trevligt. Dessutom var jag tvungen att kolla in i min egen mun för hon hade vinklat spegeln så att jag skulle kunna ”se bättre”..

Tillsist fick jag två små borstar (herregud, alla mina tandsaker får fan inte plats på toaletten snart..) och sen fick jag gå hem. Åt lunch och sen drog jag iväg till skolan.

Hade svenska och på lektionen skrev jag nästan en hel krönika. Får skriva dom sista raderna imorgon och sen renskriva.

Efter skolan träffade jag Matilda på busshållplatsen, så jag tog bussen till Värpinge tillsammans med henne och sen gick jag hem därifrån.

Hemma lagade jag mat (ja, min matdag..) och sen vilade jag lite innan jag & mamma drog iväg till Gerda. Det var längesen jag svettades (eller som Cajsa skulle skrivit: svättades) SÅ JÄVLA MYCKET! Helt sjukt. Jag gled runt på min matta så svettig jag var! x’D (Don't worry – det var många som såg värre ut än jag! ;D)

Nu ska jag nog duscha, fundera på ett slut och en passande rubrik på min krönika och sen ska jag faktiskt sova. (Kanske måla om mina naglar också. När jag har bestämt vad jag ska ha på mig för jag har faktiskt inte hunnit rita något klädschema än! ;o)

Godnatt! :*


Kommentarer
CJ

GAAAAAAAAAAAAAAAAH! :@

2009-09-02 @ 13:02:36
URL: http://angelonmyshoulder.blogg.se/
Elin

svättades is tha shiet xD

2009-09-03 @ 11:46:03
URL: http://elin-nilsson.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0