Söndag

Den här veckan har gått så himla fort. (Fast samtidigt känns det som att det var jättelängesen det var måndag.) Kanske för att det har hänt så mycket.
Men eftersom detta är en offentlig blogg som vem som helst kan läsa tänker jag inte skriva om det, utan istället berätta (ehm, jag menar skryta om) hur mycket jag hunnit med idag:
- Städa toaletten
- Städa rummet
- Dammtorka
- Dammsuga
- Stryka
- Registrera CSN-kortet
- Rita ett klädschema för hela veckan
- Räkna matte
- Göra historian
Har även hunnit rösta, för första gången. :D

Kommande veckan kommer bli asbra!
Ingen idrott, D-dag på onsdag, ingen webbdesign (=slutar 13.55 på torsdag!) och på fredag bär det av till Göteborg. En hel helg i Göteborg tillsammans med Jojja är nog vad som behövs just nu.

Nu ska jag antingen måla mina naglar så att dom matchar morgondagens outfit (gult & svart) eller sova. We'll see.

(Och om ni har tråkigt kan ni läsa Jonas Gardells roliga text i dagens Expressen här.)

Kommentarer
Marina

Åh, ska ni på bokmässan? :)

För i såfall kanske vi möts ^^

2009-09-21 @ 10:31:02
URL: http://everpresentpast.blogg.se/
Rosa

sv: Klart! Ska försöka slänga in lite bilder också :)

2009-09-21 @ 12:53:49
URL: http://olasalosuperstar.blogg.se/
Marina

sv; På lördagen då Jonas är där såklart ;)

Jag ska dit med Miriam, Erika och Louise.

Jag hoppas att du också ska dit på lördag, eller ska d gå hela helgen? ^^

2009-09-21 @ 17:09:50
URL: http://everpresentpast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0