Onsdag

Kan det bli mer sorgligt? Jag sitter hemma och väntar på att min lillasyster ska sluta umgås med sina kompisar och komma hem och mysa med mig istället. Har redan ringt henne två gånger. (Okej, sorgligt är bara förnamnet! xD)

Men så länge kan jag berätta att webbdesign var riktigt kul idag. Och Lars sa hej till mig två gånger. Och jag blev klar med min krönika (även om det var lite kort). Och italienskan var för en gångs skull tråkig - för vi kollade på TV..!

Klockan är 19.32, Filippa lovade att vara hemma 19.30. Bäst jag ringer henne! ;)

Kommentarer
Anonym

han sa bara hej en gång den andra gången gav han ifrån sig ett ljud som jag tror var ett fnitter...?



2009-09-03 @ 11:47:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0