Måndag

Imorse satt det en tjej på bussen och lyssnade på låten "I don't like Mondays" och då var jag på väg att knacka henne på axeln och säga att jag också gör det, men dagen har varit riktigt bra faktiskt. Vet ni varför? JONAS SKA UT PÅ TURNÉ! :D

Tyvärr kommer han bara till Skåne en gång, 26 mars - vilket inte är ett bra datum för min del. (Och nu borde alla tänka "Nä, det är ju då hon fyller 18år!"..!) Men ja, det löser sig. Mamma sa att vi kanske åker upp till Göteborg och kollar! ;)

Andra bra saker som hänt idag:
- Bussen var i tid imorse.
- Italienskan var jättekul (som vanligt). Antonietta (rättstavat, Elin? ;D) är bäst! :D
- Jag & Elin lurade Cajs! :D
- Ingen engelska = kaffe
- Jag jobbade nästan ikapp dom andra på DGL.
- MIN DATOR ÄR TILLBAKA!

Nu ska jag kolla lite på TV. Gud vad skönt att man typ aldrig har några läxor! ;)

Kommentarer
Marina

Sv; näje, vad typiskt! ):



(men hallåj! Du kan ju komma upp till mig så kan vi gå? om du vill såklart .. För jag vill jättegärna se honom och det blir ju inte mycket bättre än att få se han med dig juh)

2009-09-21 @ 17:53:14
URL: http://everpresentpast.blogg.se/
Marina

svar; åh, svenska hollywoodfruar alla pratar om det i skolan ,men jag kan inte se på det juh! (fast alla förklarar ju så jag tycker allt är skitkul jag med xD)

Fan vad najs! Alla försvunna idrottslektioner är underbara! 8D jag hade orientering förra veckan oach jag tyckte det var rätt kul. Inser du hur sjukt det är? :O



Det är i ettan xD Det tyckte man var så sjukt kul när man var liten! (och nu också faktiskt, men det kanske bara är jag?) - och det fick mig att tänka på robins. hahah

2009-09-21 @ 19:18:41
URL: http://everpresentpast.blogg.se/
Marina

sv; Jag har provat att kolla men min internetuppkoppling är för seg och pausar man spelaren så hoppar den till början och buffrar därifrån igen -.-



Jag tänkte på I belive I can fly? haha "hepp, då är det väl bara jag" Det är för övrigt nästan ingen som tycker det är kul ;o

HAHAHA den är så bra! x'D DEt värsta är att jag hör dig säga det när jag läser det, då blir det genast ännu roligare xD haha

2009-09-21 @ 20:24:47
URL: http://everpresentpast.blogg.se/
Aino

Jag tänkte det :D *stolt*

2009-09-21 @ 22:44:07
URL: http://pickingthepieces.blogg.se/
Elin

JAAAA DET ÄR RÄTTSTVAT:D:D:D OCH DAFGEN VAR BÄST, sÅÅÅÅ ROLIGT ATT LURA CAJS:D:D:D:D

2009-09-23 @ 16:33:06
URL: http://elin-nilsson.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0