Tisdag

Idag var det varmt, igen. Jag gick hem i linne. Kan det inte bli lite kallt? Ungefär som det var på vägen hem från stan igår. Ungefär så att man behöver en jacka. Och gärna en halsduk. Men inga vantar för jag hittar inte mina.

Det har inte varit någon vidare bra dag idag. Har egentligen velat gå hem och dra täcket över huvudet igen hela dagen. Men sen släppte Rahl oss en kvart tidigare (WHAT DID YOU SAY?! RAHL!!!?) och mamma har köpt choklad. Och glass. Så nu har väl dagen varit.. okej.

Aja. Nu måste jag fortsätta med mitt tal. Och debatten. Och matten.

Kommentarer
emelie

NU SLUTAR DU KLAGA ÖVER VÄRMEN, MÄNNISKA!

JAG FRYSER FAN IHJÄL BARA JAG ENS TÄNKER TANKEN PÅ ATT GÅ UT! :< SÅ DU SKA VARA EXTREMT TACKSAM! ... Eller att vi bara byter hem, det funkar lika bra.



Nu ska jag låsa in mig på toan och vänta på dig ^^ :$



2009-10-06 @ 20:43:19
Marina

Precis! Klaga inte!! du vet ju hur kalltjag har det här? det är fan frost när jag går till bussen. uhh!

Fast ja, emelie har det ju 100 gånger värre än mig ... okej. du får klaga.. du vet ju att jag engentligen gillar det.

2009-10-08 @ 06:42:06
URL: http://everpresentpast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0