Söndag

Idag fikade jag, Emma & Jas på Espresso House. Det var trevligt. Och fullt med folk. Vissa fick t.o.m. sitta ute. Bäst var killen som hade dragit åt sin kapuschong så mycket det bara gick och drack kaffe ur ett sugrör.

Jag tvivlar starkt på att Emmas kinder var så orangea och att min lugg var så bländande röd. (Fler bilder kommer kanske när Jas har en bra dator.)

När jag kom hem kom Matilda och vi gick en promenad och pratade. Sen åt vi och sen pratade vi ännu mer och hela vägen till stationen där jag vinkade av henne.

När jag kom hem från stan (superduperkissnödig & inte våldtagen) kollade jag på sista delen av "Mannen under trappan" (besvikelse!) och sen drack vi te.

Kommentarer
Jasmin

Denna bilden är CUTE! :D HAHAHAH mannen med sugröret, så jävla rolig!

Hunden då? alla på espresso house bara: varför tar man med en hund om man bara lämnar den ensam ute. HAHA!

2009-10-05 @ 00:56:13
URL: http://jazzworld.devote.se
Marina

Inga getingstick denna gången? ;) (varje gång jag ser EH så tänker jag på det)



sv; åhhh. stackare! Men du, jag tror på dig! Du kommer klara det finfint och få MVG och sen kommer du vara så stolt (även fast det inte hjälper över hur jobbigt det är) Och glöm inte det älsta tricket genom tiderna! - tänk dig alla nakna!

PUSS! :**

2009-10-05 @ 06:35:37
URL: http://everpresentpast.blogg.se/
Marina

sv; Det var skitkul! Som alltid! ;D hahahah jag skrattar så jag dör ibland, han vet verkligen vad humor är! & ..jag fattar inte vad du snackar om alls, men det är säkert skitkul!! xD

En av mina stora favoriter är fortfarande viskleken.

"ja, vem fan vare som sabba!?" x''D dör

2009-10-05 @ 19:02:18
URL: http://everpresentpast.blogg.se/
Anonym

fan va du ska logga mycket då, du har blivit värsta duktig igen- jaja någon av oss måste ju vara det ;)

2009-10-06 @ 16:39:21
Jojja

WHAAAT?!?! Mannen under trappan sista avsnittet ääägde ju :O DU vet inte vad du snackar om Sanna lilla xD

2009-10-07 @ 18:33:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0