Onsdag - webbdesign

Sitter i E12 med några killar. Såklart hade många glömt att Bettina skulle vara borta.
"Vafaaan? Har hon sagt att hon ska vara borta?"
"Eh, ja?"
"Men ååååh. Det är DÄRFÖR man ska lyssna på lektionen. Fan!"

Jag kom egentligen hit för att jobba ikapp i photoshop eftersom jag har missat 2 DGL-lektioner, men PS-skåpet vad låst. Great. Jag kom hit i onödan. Aja. Jag har iallafall hunnit läsa 16/73 blogginlägg. .__. Bara 57 kvar.

Kl 10 är det FN-rollspelsmöte i aulan. Hoppas det varar hela S&F för det är så himla tråkigt.
Jag har förresten bad hairday idag. Det är riktigt illa..

Nä, nu satte jag på min iPod. Orkar inte höra när alla killar spelar sina spel. Och berättar för varandra hur man skjuter på bästa sätt.

Just nu lyssnar jag på "Sex noll två" med KSMB.

Gud vad alla som läser detta inlägget måste ha tråkigt. Eller så kanske ni hoppas att det ska komma något kul & intressant? Well, that ain't gonna happen.

Vad händer mer idag då?
Matte, tråkigt.
Svenska, tråkigt.
Italienska, vet inte vad vi gör - och det är prov om en vecka.

Nu lyssnar jag på Backyard Babies "Normadic".

Vi slutar om 20 minuter. Om man kanske skulle läsa igenom uppgiften? Inlämning om fyra dagar.
Okej. Jag gör det nu. För att få tiden att gå. HEJDÅ!

Kommentarer
Marina

Snart kommer du vara bättre än mig på PS 8] och ha fler personer som hatar dig än jag? & jag har ändå väääldigt (haha hör dig fortfarande när jag säger/skriver det) många. Fast Christer Sjögren KOMMER rädda dig!

2009-10-08 @ 06:46:50
URL: http://everpresentpast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0