Markus-veckan?

Ojojoj, vilken vecka. Vilken Markus-vecka!
I onsdags fick jag hans nya skivor hem. Signerade. :')

I torsdags var jag, Elin & Cajs först på McDonalds och tjockade oss. Sen skulle vi gå till City Livs, men det har blivit en ny affär. En ny DYR affär. Med massa fula belysningar. Så vi fick handla på Hemmakväll istället.
Sen gick vi till bion. Ingen annan ville se "Äntligen midsommar!" (vilket man kan förstå.. ;D) så vi hade hela salongen för oss själv. :D Satt längst bak där vi bredde ut alla våra saker, tog av oss våra skor och gjorde oss som hemma. (Fast jag & Elin hånglade inte för vi ville inte äckla Cajs - som tyckte det räckte när jag smekte Elins lår! x'D) Någongång i mitten, när filmen blev lite seg, sprang Elin & Cajs runt och testade lite olika platser.
Själva filmen var lite konstig. Och inte speciellt bra egentligen. Och den slutade inte alls som jag ville. ;) Men det var ju en fin kväll med Elin & Cajs som var så fantastiskt fina som bara dom kan. :'D
Och när jag kom hem låg Hets-skivan (Markus.. ;D) där och väntade på mig. :*

I fredags var det D-dag. Då åkte jag & mamma till Högevall och simmade. När jag satt i bubbelpoolen satt det en liten kille (som var ungefär världens sötaste?) med sin mormor mittemot. "Mormor, hon har två hår!" sa han och pekade på mig. Då ville jag ta med honom hem.
Resten av den dagen lyssnade jag på mina skivor. :)

Igår åkte jag, mamma & Filippa in till Malmö. Fikade på Hollandia. Sen skildes vi. Dom fortsatte upp mot Shock och jag gick till Folk å Rock. När jag kom dit var det 50 minuter innan Markus skulle spela. Så jag finkammade övervåningen och sen gick jag ner där nere och bara gled omkring. Tillsist kom han. Klockan tre. I sin gröna jacka och med kapuschongen uppe. Han var så fin & mitt hjärta slog ungefär tre gånger så snabbt som annars.
Han spelade "Allt gör mindre ont sen", "Hela livet var ett disco", "Trelleborg-Travemünde-Världen" & "Benny". Sen spelade han inte mer, eftersom det inte fanns någon förstärkare och dom längst bak hörde inte.. -.-

(Och jag har inte laddat in mina bilder från gårdagen - så det får bli den här fina bilden istället. När han t.o.m. har sin jacka på sig.)

Idag händer ingenting. Jag ska printa ut lite FN-papper och läsa. Typ. Och ikväll samlas 3/4 av familjen framför TVn för då sänder mamma sin första kvällsändning.

Nu: Frukost.

Kommentarer
Aino

Pratade du med honom efteråt? :D Och vad är det emd alla att ha sånnadär feta födelsemärken eller var det nu är? :p Jocke har ju en på käken x)

2009-10-18 @ 14:54:16
URL: http://pickingthepieces.blogg.se/
Aino

Svar: Haha, så tänkte jag med x) Tror fan jag föredrar Muriel framför Per-Harry xD

2009-10-18 @ 14:56:40
URL: http://pickingthepieces.blogg.se/
Marina

sv; pablo något menar du? x'D han var stenhög!!! så jobbig människa! xD det enda som var kul var typ arnold schwarsernegger (jävla stavning!!) anywho. i brokeback mountain xD och för att lämna detta. svenska hollywoodfruar. "nu er jag en apelsiin" x'DD dör!

2009-10-21 @ 19:59:33
URL: http://everpresentpast.blogg.se/
Anonym

idag: Träffade du jasmin på bussen som faktiskt kom i tid, hehe

2009-10-22 @ 22:54:08
ida myrin

krunegård ♥

2009-10-24 @ 03:36:32
URL: http://myrins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0