En D-novell?

Något av det bäst som finns är att snacka med Elin & Cajs på msn. Alla tre i samma konversation. Gärna när klockan är efter tolv. Då brukar det bli så sjuka konversationer. Totalt meningslösa, men ändå himla fina och askul. x'D

Det bästa ikväll var helt klart det här:
"Byt ut 'girl' mot 'boy' och vad har du?"
"En D-novell?"

Fast dom tyckte nog det med Markus & mig. (Och ingen annan fattar detta. Funderar på om jag borde byta namn på min blogg till "internskämtsbloggen"?)

Nu ska jag ta en kopp te och sen sova.
(Imorgon ska jag äntligen få träffa Filippa igen. :'D)


Kommentarer
CJ

Hahah.. Jag fattar fortfarande inte. x)



PUSS! :*

2009-10-29 @ 14:23:53
URL: http://angelonmyshoulder.blogg.se/
Anonym

HAHAHAHHHAHAHAA , jag är så rolig jag vet!! men ja jag tyckte nog det om mrkus var bäst xD

2009-10-29 @ 21:51:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0