Kort om vad som hänt i veckan

I måndags var det ingen italienska. Och Elin var så himla smart och skolkade från historian. Så hon hade sovmorgon till 13.20. Själv var jag på skolan kl 10, satt med Cajs medan hon försökte få biljetter till melodifestivalsfinalen i Globen i vår. Tyvärr fick hon inte det. Och för att göra hennes dag lite värre lämnade jag henne där och åkte hem igen. För att chilla i två timmar.
Åkte tillbaka till skolan och hade FN-grejs med Elin & sen DGL. Man skulle skriva ord i olika färger. Jag var en av få som skrev "love" i grönt och "gurka" i rött på blå bakgrund..! x)

I onsdags var jag & Filippa hemma själva. Lagade mat & pratade. Sen var jag tvungen att sticka ut för att träffa Matilda. Vi gick en lång promenad. Två timmar ungefär. Men det var trevligt. (Och det var något kallt att gå i kort kjol och strumpbyxor sent på kvällen i oktober här i Lund. Jag borde komma ihåg det i fortsättningen..)

Igår skrev jag & Elin äntligen klart vår resolution. (På rätt sätt tyckte vi - det tyckte inte Cajs! :c) Gjorde verkligen ingenting på webbdesignen. Bettina snackade betyg & jag kollade på YouTube-klipp.
Efter skolan skyndade jag mig till Graffiti där Matilda satt i hörnan med några kompisar som hon körde iväg. Sen satt vi där och fikade & snackade ett tag innan vi stack hem till henne. Hon hade fixat sitt rum superfint.
Sen gick vi en runda & hon följde mig hem. Typ så.

Aja. Mer om veckan orkar jag inte berätta..

Imorgon ska jag kolla på Elin & Cajs match. Och sen hem och städa/packa/fixa. Fest på kvällen. Och på söndagmorgon (JAJA, Cajs, vi vet att det är förmiddag/lunch-tid för dig!) åker jag till Jojja. Yes. Det kommer bli bäst. Som alltid. (Och jag ska försöka blogga innan jag åker. Får se om jag hinner.)

Nu ska jag dricka te. Hejdå!


Kommentarer
CJ

KLOCKAN ÄR 01.28 OCH JAG ÄR VAKEN!!!



Puss på dej :*

2009-10-24 @ 01:28:09
URL: http://angelonmyshoulder.blogg.se/
Elin

hahaha, det var en massa fin vecka, väldigt skön och kort, för mig;)



VI VANN VI VANN VI VANN!! är du stolt?!:D:D

2009-10-24 @ 16:28:04
URL: http://elin-nilsson.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0