Tisdag, d-dag

Idag var det d-dag. Jag har mest legat som en liten boll i sängen och tyckt synd om mig själv för att jag hade extem mensvärk.

Men sen smsade Matilda och ville komma hit så jag var tvungen att gå upp och duscha. Vi drack te & pratade bort några timmar. Det är det fina med hösten. Te-kvällar när man sitter uppkrupen på varsin köksstol i sin stickade tröja och pratar.

Och idag är mitt hår rakt & uppsatt. Och det har inte hänt sen inte-vet-jag. Och mina naglar är fortfarande röda. (Och nu börjar varenda jävla mening med "och" märker jag. Och?)

Nu ska jag lägga fram kläder, måla om mina naglar och kaaaanske kolla igenom matteläxan. Om jag orkar. Förmodligen inte.


Kommentarer
Elin

haha du det här med normal.. det börjar försvinna igen! sluta måla naglarna som en galning!

2009-11-11 @ 21:35:08
URL: http://elin-nilsson.blogspot.com/
Aino

Svar: Haha, ja, det verkar så ;D

2009-11-16 @ 12:37:12
URL: http://pickingthepieces.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0