N E N

Snälla, kom och skrik igen?

Kommentarer
Marina

sv; hahaha, jag tycker faktiskt at den var helt okej, jag menar, den var 100 gånger bättre än twilight och det var snygga effekter och kameravinklar etc. MEN! jag hatar att det är så himla pluttinuttigt, visst, böckerna är fulla av de känslorna så jag fattar men där är det iaf jättefint och man älskart' här är det bara löjligt pinsamt att se på. och edward var ju fulare än någonsin Oo jag är klyven, jag hatar den inte, men jag gillar den inte speciellt heller. Sedan är det ju skittråkigt at man vet allt som kommer hända eftersom jag läst böckerna. seriöst, 4:e filmen. It will suck BIG TIME!

2009-11-27 @ 07:48:28
URL: http://everpresentpast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0