Måndag

Idag kände jag först att jag inte orkade gå till skolan. (Att gå 08.10 - 16.10 på måndagar är ju rätt jobbigt.. .__.) Men jag gick iallafall. Och dagen blev riktigt bra.

Kom till skolan och fick reda på att jag egentligen skulle vara på Magle. Medan jag väntade på Antonietta fick jag värsta socialbehovet och tog tag i en kille från Vipan för att visa honom var filmsalen låg. Medan jag pratade högt och glatt om ingenting. (Nä, jag vet inte heller varför? xD) Kom upp igen och såg att Therese stod och snackade med Pia. Så då gick jag dit och började snacka också.

Bäst var ju ändå när vi satt och väntade på Antonietta som sa att hon skulle "komma strax" och så gick hon iväg och vaccinerade sig! x'D

Fick världens finaste kopp av Elin idag. "Världens bästa pappa" stod det på den. Av mig fick hon en mustaschkam. Så firade vi dagen-efter-fars-dag. Fint värre.

Och ja, jag är lite efter.


Ikväll är man glad. För imorgon är vi lediga. Och det inte panik med någon läxa. Inte just nu iallafall.

Kommentarer
Elin

hahahaha jag har haft väldigt mycket nytta av min mustaschkam :D:D<33



"Nu är det 30 minuter kvar, gör vad ni vill med tiden..."

2009-11-09 @ 22:57:12
URL: http://elin-nilsson.blogspot.com/
V

okej nu ska jag vara värst, jag går 8.30-19.30 på måndagar -.-'

2009-11-10 @ 20:38:14
URL: http://musicinmylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0