Hemma från Stockholm

Kom hem från Stockholm imorse. (Måste påminna mig om det gång på gång för så fort jag kom till skolan kändes det som att det var minst en vecka sen jag var där.) Med röda ögon och kladdigt smink efter 30 minuters sömn på hela natten.

Stockholm var bäst! Alldeles för lite sömn & mat och alldeles jättemycket Markus. Om jag orkar ska jag berätta mer om det. En annan dag. Jag hade det iallafall super.

Dagen har varit bra. Och konstig. Jag kom hem från stationen halv sju. Lämnade mina grejer, fixade till mig lite och sen stack jag igen. På väg till bussen sprang en kille ikapp mig.
Han: Heeeey! Do you remember me?
Och visst gjorde jag. Det var ju han som försökte bjuda ut mig för en månad sen ungefär. Och vägrade ge upp. Så jag gav honom ett fejknummer.
Så jag blånekade. Svamlade nåt om att jag inte hade nån aning om vem han var och sen sprang jag till bussen.

I skolan kom min datorlärare fram och ba: "Heeeej Sanna! Vetu? Vi har köpt ett marsvin - och då tänkte jag på dig! :D". Jag fattade inget. Och fattar fortfarande inte? Aja. Hann inte fråga för sen kom Elin och lalalalalaaa.

Fick tillbaka matteprovet idag. Det gick bäst faktiskt. Och det gick bäst på italienskan också. MVG. Då blev jag glad.

Det hände en massa andra grejer idag också, men jag orkar inte berätta mer nu. Ni får helt enkelt gissa.

Kommentarer
Elin

NU KOMMENTERAR JAG!! OCH DU LIKNAR ETT MARSVIN;)

2009-12-02 @ 17:36:28
URL: http://purplebrain.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0