Att du faktiskt är glad, och det har inte hänt sen inte-vet-jag

Idag har det varit en väldigt bra dag. Jag klarade webbdesignprovet rätt bra. Jag fick inte IG på s&f-provet utan VG. Stod ut hela mattelektionen. Lämnade in min ledighetslapp (så nu är det officiellt, people!). Fick reda på det här och blev gladeliglad. Fick höra Lars spela saxofon. Skoldagen avslutades med att spela bingo, kolla på Disney & äta torra kakor. Mycket bra skoldag om ni frågar mig.
Och eftermiddagen var också bra. Och nu är jag hemma och har pluggat lite och ska snart ta en TV-paus.

Och snart är det fredag och då blir Elin glad.
Och sen är det lördag och då blir Cajs glad.
Och sen är det måndag och då blir jag gladast.

(Och ja, jag älskar "och".)

Kommentarer
Elin

TORRA KAKOR<3333

2009-11-19 @ 17:38:11
URL: http://elin-nilsson.blogspot.com/
Anonym

nu kan jag verka hur dum som helst. Men det här med officiellt, vad syftade du på där? Usch trött, sliten och allmänt dum knner jag mig nu. Förlåt<3

Hoppas vi kan ses snart.

Jag saknar dig sten-hårt :*

2009-11-23 @ 23:49:56
URL: http://iminafotspar.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0