Onsdag

Vilken deprimerande vecka det har varit so far. Alla verkar så deppiga.
Jag ska rycka upp mig. Men inte imorgon. Nä, imorgon är det nationellt prov i franska x3.

Igår bestämde jag & Elin oss för att ha en jättepositiv inställning till franska varje lektion framöver, men det gick åt helvete. Det är något över fransksalen. Man kan helt enkelt inte vara glad där inne..

Men idag var historian faktiskt kul. Jag & Elin hade battle. Enligt Cajsa vann jag! :)
Dessutom körde Elin oschysst. "Hej, jag heter Sanna och jag har bara ett halvt ögonbryn!" och "Jag vill kyssa Moto Boys läppstiftsläppar", eller vad det nu var. Slag under bältet, hallå!

Gympa ute i ösregn sist på dagen och jag kom hem med en lockigt hår som stod åt alla håll. Pappa tyckte att det såg ut som vanligt. Tack, verkligen! -.-'

Nu måste jag fixa något att äta.

Kommentarer
CJ

Hahah, älskar din pappa asså! x'D

2009-05-14 @ 10:20:54
URL: http://angelonmyshoulder.blogg.se/
Eli

HAHAHA det var du som körde slag under bältet!! vadå "åååh min päls blir helt slemmig och jag gillar det!!"



vem är det som kör fult här va? xD

2009-05-14 @ 15:27:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0