Måndag, senare

Mamma knackar på min dörr.
Mamma: Hej! Vad gör du?
Jag: Pluggar, vadå då?
Mamma: Jag vill va med dig..
Jag: Jaha..
Mamma vänder sig om och går. Jag springer efter.
Jag:
Hallå? Du kan ju inte bara sticka då!
Mamma: Nä, men jag kom på att jag behöver gå på toa när jag såg dig.

Såklart! Jag bara utstrålar toalettbesök - det vet ju alla! xD


Jag har iallafall kommit igång lite med mitt pluggande. Halva datorredovisningen är klar nu. Får väl försöka bli klar med den ikväll. Eller nästan klar. Om jag hinner innan jag ska kolla på Steve! ;D

Filippa är på läger. Hon kommer hem igen på onsdag. Det är tyst här när hon inte är hemma.

Nu ska jag fortsätta plugga.
Ha en trevlig kväll! :)


Kommentarer
V

hahah rolig kommentar xD

2009-05-19 @ 10:08:30
URL: http://musicinmylife.blogg.se/
Eli

hahahahahah xD ja det gör du... xD



2009-05-19 @ 15:42:50
URL: http://elin-nilsson.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0