Onsdag

MIN DATOR ÄR TILLBAKA! :''D
Min älskade, stora dator! Nu kan jag äntligen vara lycklig igen!

Cajsa dissade mig idag. Hon sa att min blogg är deprimerande och att jag är deppig och sen dissade Elin mina ben. Snälla vänner jag har, verkligen.

Idag var det först idrott i skolan. Sen gick jag direkt till Gerda och tränade och sen gick jag till biblioteket och lånade två böcker (har börjat läsa en och it is gooood!) och sen åkte jag hem. Jag har hunnit bada också.

Jag har förresten ont i huvudet. Kul med lite spänning i varda'n. Och jag saknar Jojja så jag mycket att jag inte riktigt vet var jag ska ta vägen. :''/ 23 dagar..

Förresten, det är ju bara 16 dagar till London. Shit. Jag längtar som fan. Det kommer bli bäst. Och jag ska få egen säng. Har jag bestämt. Min ledighetsansökan är godkänd. Allt är klart. Jag åker om 16 dagar. 16 DAGAR, PEOPLE!

Imorgon är det nationellt prov i Engelska A. Kommer nog gå bra, kanske.
Sen blir det McDonalds med Elin & Cajsa. Och träning, kanske.

Nu ska jag skriva. Äntligen.
Som tur var hade inget försvunnit från min dator.

Kommentarer
CJ

Hahaha, NEJ Då! Din blogg är bäst! kanske..

hahah, nej förlååt xD



Ses snart (JAAAAAA!) Puss :*



2009-05-07 @ 06:48:37
URL: http://cajjan.webblogg.se/
Eli

HAHA jag dissade inte dina ben jag sa bara att Cajsas var jättefina xD



Jag älskar dig :*

2009-05-07 @ 13:29:47
regina

Hoppas du får en bra dag :)

2009-05-07 @ 13:34:55
URL: http://reginaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0