Onsdag

Hela familjen har suttit i köket och druckit te och lyssnat på Filippa som berättat om lägret. (Shit, vilka minnen man får när hon berättar vissa saker..) Vi kom in på två i hennes klass som är ihop (och har varit ihop rätt länge).

Jag: Men typ.. Håller dom varandra i handen? Eller dansar dom med varandra på discon?
Filippa: Nä, men asså.. dom har kramats!

Ja, det var väl tur, att dom iallafall har kramats! ;)

Om man kollar på klockan åker jag om en dag. Shieet, som en GB från Dalby en gång sa till Matilda innan dom började slåss.

Jag har ett runt plåster på min handled.
Jag har tänkt på en sak.
En ytlig person & ett plåster är rätt lika..

Jag borde plugga.
Jag orkar inte plugga.
En dag.
En dag kvar.
Plugga, plugga, plugga.
Städa, städa, städa.
Packa.
Stryka.

Jag är trött.
Godnatt! :*

Kommentarer
Marina

haha, faktiskt så tror jag det är så xD

utom den "här ser det iaf ut som vi har kul-bilden"



Hahah det får mig att tänka på en grej ur en bok:

frågar man vilket som är det finaste ordet får man oftast svaret kärlek. men är kär verkligen så fint? Är Kär i Tjernobyl vackert?

(fråga inte vilken bok det är ifrån)



åhh. gud. jag saknar dig med, mest hela tiden. Jag vill så himla mycket vara i London med dig. Nästa år så åker vi. 18 år och då kan ingen stoppa mig :) Jag hoppas du får det jättebra iaf (såklart du får det är ju LONDON vi snackar om här) Hoppas du är tillbaka snart.

PUSS!

2009-05-21 @ 11:22:36
URL: http://everpresentpast.blogg.se/
Marina

HAHAHAHA ellerhur?!

du skulle ha hört hans sjukt dåliga uttal! Det är ett under att dom förstod något han sa.



Ja, det var fan askul juh! Hur kan man inte tycka det var roligt? xD

2009-05-21 @ 16:55:46
URL: http://everpresentpast.blogg.se/
Elin

från DAlby :O:O fast iförsig det bordejag frstått när du skrev GB... DAlby består av GB's xD

2009-05-22 @ 13:16:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0