Lördag

Jag sätter på en Rolling Stones låt.
Jag: Detta är..
Filippa *avbryter*: Rolling Stones.
Jag: Ja, precis. Det är dom med..
Filippa *avbryter igen*: Mick Jagger, jag vet!

Ibland är hon lite läskig.
(Och jag tänkte säga att det är dom med munnen och tungan.. :$)

Igår tittade jag & Matilda på "Låt den rätte komma in". Den var rätt bra! :)

Oj, vad klockan är mycket. Jag har precis ätit klart min frukost. Vet inte riktigt vad jag ska göra idag. Känns som att jag borde plugga. Framför allt engelska. Och jag borde välja ämne till geografin..

Men ja, det är ändå bara lördag idag. (Kan ni fatta det?! :D) Helt sjukt vad lite som behövs för att man ska bli glad! ;D

(Och Filippa har namnsdag idag, grattis till henne! :*)

Kommentarer
Marina

Jag tycker låt den rätte komma in var ganska kass .. fast det kan ju bero på att vi förstörde den.. menmen, värd att se iaf ^^

Rolling Stones, hoppas dom kommer till Sverige nästa år!

Och grattis till din syster ;)

2009-05-02 @ 13:31:40
URL: http://everpresentpast.blogg.se/
Olivia

Du lyssnar på Stones! Duktigt! Nu blir jag helt lyrisk!

Jag borde göra geografi? :/

2009-05-02 @ 14:29:05
CJ

Grattis till henne!



Och OKEJ DÅ! Du får kommentera i min blogg igen..



Hihi, puss! :*

2009-05-02 @ 17:21:49
URL: http://cajjan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0