Filippa är hemma igen! :D

Filippa är äntligen hemma igen! Träffade henne senast i måndag och jag har ändå saknat henne! xD Som vanligt har det varit väldigt tyst här, men så fort hon kom hem började hon snacka. Och snacka och snacka - non stop! xD

Jag tvingade henne att hoppa in i duschen eftersom hon inte duschat sen i söndags och sen gått barfota ute. (Hennes fötter kommer ge mig mardrömmar..)

När hon är klar ska vi nog hitta på något innan jag ska börja plugga..

Har en hel del jag måste göra. Geografi, engelska, datorkunskap. (Historia är väl bara att glömma?) Och sen måste jag börja städa och grejer. Åker om 2 dagar!!!! Det är helt sjukt. På fredag är jag i London. :'o

Det är många som har frågat vad vi ska göra där.
Eftersom jag redan har varit där några gånger har man ju klarat av dom "största" grejerna nu.
Denna gången blir det The Globe, en Beatlesvandring och en hattutställning. Och sen shopping såklart! ;D

Det kommer bli bäst! :'D


Oj, nu är Filippa klar!
Hej då! :)

Kommentarer
Eli

hih fan va coolt att gå på hattutställning :D

2009-05-20 @ 14:25:03
URL: http://elin-nilsson.blogspot.se
CJ

Hahaha, jag trodde det var din mamma på bilden x'D



HA DET BÄST! Pussss :*

2009-05-20 @ 22:28:29
URL: http://angelonmyshoulder.blogg.se/
Marina

åhhh, du ser ut som en liten tant :'*

så sött!

Jag saknaar dig!

(jag svarar på din kommentar i nästa inlägg.)

2009-05-21 @ 11:14:59
URL: http://everpresentpast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0