Friluftsdag

Igår var det nationellt prov i engelska. Det gick väl helt okej. Sen åt jag, Elin & Cajsa på McDonalds. På vägen hem träffade jag två gamla frågelungar som tvingade med mig på fika på EH. Satt där en stund och smuttade på min iste innan jag gick hem.

Imorse vaknade jag med extrem mensvärk & mens-illamående. Det var trevligt. >__< Bestämde mig ändå för att vara med idag. Så jag bytte om och sen tog jag bussen till St Lars.
Det var inte speciellt många som skulle orientera. Fem från SP1c. Jag, Victor & Caroline var tillsammans. Vi GICK alla tre orienteringsrundorna på en timme. Sen fick vi åka hem igen. Trevlans.

Nu ska jag duscha och sen byta om. Om två timmar ska jag träffa Matilda på stan för en lång fika. Känns som att det har hänt tusen saker denna veckan som jag bara måste berätta för henne.

Hej då!

Kommentarer
CJ

Haha, sötnos :*

2009-05-08 @ 13:15:53
URL: http://cajjan.webblogg.se/
Eli

haha duktig Sanna!<3 krya på dig, eller nått xD



2009-05-08 @ 17:02:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0