Fredag

(Jag bloggar om London nästa vecka, då har jag kanske äntligen lite tid..?! x/)

Nu sitter jag här med min orangea lugg och mina orangea strumpbyxor. Lite senare ska jag färga min lugg röd så att det matchar kläderna jag ska ha imorgon. xD (Varför känns det som att detta börjar gå lite över styr!? x'D)

Gårdagen var rätt hemsk. Förutom att Jesus satt på bussen på morgonen. Han log mot mig hela bussresan. ;$
Var på skolan 08.00 för att göra matteprov. Det gick väldigt bra faktiskt. (MVG?) Klockan 10.00 hade jag och Frida muntligt prov i franska. Det gick väl sådär. Kunde gått bättre..!
Efter svenskan var det asäcklig lunch och efter lunchen var det engelskredovisning. På kvällen satt jag och fixade min PowerPoint-presentation till 02.00. Trevlans. -.-'

Och idag gjorde jag den inte ens. Det får bli nästa fredag. Hade iallafall "geografiredovisningsförhör" (eller vad man nu ska kalla det?! xD). Det gick bra. Och vet ni, vet ni, vet ni? JAG FÅR MVG SOM SLUTBETYG I GEOGRAFI! :'D (Och av nån sjuk anledning fick jag MVG på mitt arbete om Tjernobyl också? xD)

Om 2,5 timme kommer Jojja. På måndag firar vi 1 år tillsammans. Det är inte illa det.


Två veckor till sommarlovet!

Kommentarer
Eli

haha var jesus där igen? jag måste få se honom någongång! xD



HA SÅ KUL I HELGEN :D:D

2009-05-30 @ 00:38:25
URL: http://elin-nilsson.blogspot.se
Marina

BÖRJAR gå över styr?! xD har det inte redan gjort det för länge sedan? Men jag tycker om dig ändå! :D



MVGMVGMVG - BRA! Du är grym ;D

Och Grattis till er! :D:D

<3

2009-05-30 @ 09:45:38
URL: http://everpresentpast.blogg.se/
CJ

Congratz girl :*

2009-05-30 @ 20:16:51
URL: http://angelonmyshoulder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0