Robin & Batra i Landskrona + sova över hos Cajsa

Nu ska jag skriva om det senaste dygnet. Och ni som inte gillar mig, Elin, Cajsa, Robin Paulsson eller David Batra kan ni lika gärna sluta läsa nu. ;)


Efter att jag hade redovisat i fredags fick jag sticka. Så jag, Elin och Cajsa tog bussen hem till mig. Jag packade ihop det sista och sen åt vi chipslasagne. När vi var klara (och jag hade bytt strumpbyxor för jag vill inte självmant gå runt med världens största hål i mina strumpbyxor när jag har typ världens kortaste kjol..!) körde mamma oss till Landskrona.

Jag höll på att dö av överfull blåsa så det första vi gjorde var att gå på toaletten. Sen gick vi upp på "höger parkett"-sidan, vilket visade sig vara helt fel eftersom vi satt precis bredvid "vänster parkett"-ingången. Jaja, intressant va? xD


Först kom det in en kille som var konferencier. Han skojade lite och sen kom Robin & David. Dom snackade lite kort. Berättade om Lådan där man i pausen kunde lägga frågor så skulle dom svara. Jag, Elin och Cajsa tänkte samma sak! xD


Robin började. Han körde hela första akten. Fruktansvärt roligt! x''D


Robin: Vi snackade här innan och kom fram till att jag och David har gått på samma skola ju.

Cajsa *halvhögt*: Spyken

Robin *jätteglad*: Ja, Spyken! Vem sa det?

*Cajsa räcker upp handen*

Robin *får syn på Cajsa*: Där! Jasså, du visste det?

Cajsa: Vi går där.

Robin *ännu gladare*: Ni går där?! Vilken klass - ettan, tvåan eller trean?

Cajsa: Ettan!

Robin: Bra. För om ni hade gått i trean hade David stött på er efter showen!


När Robin var klar var det 20 minuters paus. Jag gick på toaletten (igen) och Elin och Cajsa gick och letade upp Lådan.

När pausen var slut kom först han som var konferencier och snackade lite om hur mycket han hatar praoelever. Speciellt GB-praoelever! :P Sen kom både Robin och David in med Lådan.

  

David *tar upp vår lapp*: "Hej Robin"... och David inom parantes, jahaja.. "Har du, inom parates ni, haft Ulla Christensson som mattelärare?"

Robin: Åhåhå, det vet jag vem som har skrivit. Det måste vara tjejerna från Spyken!

David *lyser upp*: Var sitter tjejerna från Spyken?

*Jag, Cajsa & Elin vinkar*

David: Heeej! Det sitter en gubbe bredvid er, är han också med er?

*Jag och Elin säger nej och skakar på huvudet, men överröstas av Cajsa.*

Cajsa *låter halvt panikslagen*: NEEEEJ!!!

*Alla i publiken börjar skratta*

Cajsa *ännu mer panikslagen kastar sig över Elin och klappar gubben på låret*: Förlåt.. Asså.. Eeh.. Förlåt!

David: Förföljer han er eller?

Robin: Ja, men så var det ju när man gick på Spyken, gubbar som följde efter en..!

David: Ja! Och jag undrar om inte.. *spanar bort mot där vi sitter* Jo, det i minsann samma gubbe! Men ja, Robin. Ska du svara på frågan eller, eftersom den är till dig..?

Robin: Ja, jo, men det är faktiskt sant. Vet ni vem det är eller?

Cajsa: Vi har henne!

Robin: Ni har henne?! *skrattar*

David: HON DÖR FAN ALDRIG!

x'''D

Sen berättade dom om när dom hade spelat i Lund och hon suttit i publiken och sen lagt en ekvation i lådan som dom inte lyckats lösa! "Bara för att vi hade så dålig mattelärare!"xD


Sen gick Robin ut och så var det David Batras tur. Han var väldigt rolig, mycket roligare än jag hade trott. "Jaja, härma du Zlatan, Robin!"


Hela showen var grymt kul (även om jag vet att Cajsa & Elin bara väntade på att den skulle ta slut så att dom skulle få äta chips & godis)! När allt var slut blev vi hämtade av Cajsas pappa.

Väl hemma hos Cajsa satte vi oss och kollade på film. Och sen nästa. Och nästa... Och så snackade vi en massa. Mest om dom andra i klassen. ;D

Cajsa var trött redan halv tio, men vi vet ju alla att hon är en sjuk människa! Vi lyckades ändå hålla henne vaken till ett ungefär, sen somnade hon. Jag och Elin kollade på Sound of music tills hon somnade. Sen stängde jag av.


Idag vaknade Cajsa vid halv sju eller sju (som jag sa: HON ÄR EN SJUK MÄNNISKA!), men somnade sen om. Båda var vakna vid halv tio när jag vaknade. Vi kollade på Vänner och åt frukost. (Jag älskar att sova hos Cajsa - vi har, som Elin sa, kommit in i såna vanor. Film, snackar, mer film, Cajsa somnar, Elin somnar framför någon dålig film som jag inte vill se egentligen, jag somnar, Cajsa vaknar, Elin vaknar, jag vaknar, frukost, Vänner, hem.) Vid halv ett tog jag och Elin våra packningar (varsin kudde & varsin necessär) och försökte hitta till golfbanan. Vilket jag måste säga gick rätt bra, med tanke på att ingen av oss lyssnat på Cajsas beskrivning! (Sorry, dude! :*)

Jaja. Elins pappa kom i alla fall och hämtade oss och skjutsade mig till Netto.


Och nu hade det passat jättebra att avsluta detta inlägget med en massa fina bilder. Tyvärr blev det inga fina bilder. Det blev faktiskt inga bilder alls..

Det senaste dygnet har varit underbart! Fast jag saknar Elin & Cajsa! :'* Dom är så himla mysiga och jag tycker synd om alla som inte känner dom! <3


Kommentarer
Olivia

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA! Ulla XD



Cajsa hittade en loverboy! :D Klappar mannen på benet.

2009-03-21 @ 18:39:52
CJ

Aaaaaaw, gumman. Det är synd om alla som inte känner dej med!

Älskar dej :*



Och NEJ, Olivia, jag har inte hittat någon loverboy -.- xD

2009-03-21 @ 18:43:12
URL: http://cajjan.webblogg.se/
Eli

HAHAHA det var en så sjukt underbar afton!!! Roligast var Ulla, som vanligt xD

Asså vad skulle jag göra utan er?

1. Jag skulle aldrig gå på sånna här roliga grejer

2. Jag skulle aldrig se så mycket disney

3. Jag skulle aldrig somna till sound of music

4. Jag skulle aldrig överleva gymnasiet



JAG ÄLSKAR ER! NI GJORDE DENNA HELGEN SÅ SJUKT UNDERBAR! TACK<33

2009-03-22 @ 00:20:42
Mandy

Det vore ju fint om vi blev like sköna människor som de pga att vi haft Ulla? :D (dock vore det nog inte hennes förtjänst!)

2009-03-22 @ 12:35:35
URL: http://krull.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0