Elin är kåt

Det bästa idag var när Elin berättade för Gunilla att hon var kåt. (Det kommer hon få höra länge framöver..!)

Jag och Elin har snackat om detta och det bästa hade nog varit om hon bytte språk. Hon får väl gå till syon på torsdag:


"Varför vill du byta språk?"

"Jag råkade berätta för min lärare att jag var kåt.."


Shit, jag måste ju hänga med och höra detta samtalet! :'D


Det var även kul när städerskan skrämde Cajsa:

"La du MIN tröja på golvet?"

Stackars Cajsa.. x*


Eli...' säger:

JAHA! Jag tyckte hon sa Kvast-HYLLA XD

Sanna säger:

Och vårt motto är "Kvast-Hilda före margarin och Milda"

Sanna säger:

HAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHHAHAH x''D

Eli...' säger:

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA x'''''D


Och nu avslutar vi med Elins favoritlåt, godnatt! :*

(Och ja, Elin är centrumet i mitt liv. Lev med det!
Och imorgon är vi lediga för det är D-dag!!! :''D)

Kommentarer
Eli

jag kommer aldrig kunna se Gunniisen i ögonen igen x'D



och..



HAHAHAHAHAHHAAHHAAHHAHAHAHHAHAHA X'''D VI ÄR BÄST<33

2009-03-18 @ 00:04:38
Olivia

Jag är kåt :D It makes me so happy to hear :D



VRFÖR SKULLE HON SÄGA KVAST-HYLLA!? XD XD



Elin, Elin, she's crays, but we can't live without her...

2009-03-18 @ 00:19:02
CJ

Hahah, INTE kul..

Fast det med Elin var så jävla bra ;D



Puss :*

2009-03-18 @ 10:53:33
URL: http://cajjan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0