Torsdag

Okej, dagen blev inte så hemsk. (Dagarna är egentligen aldrig hemska sen jag blev kompis med Elin & Cajsa! :*) Vi började med matte och idag var det den riktiga kängurutävlingen. Inte ens idag innebar det att vi skulle hoppa! :O (Jag blev så glad för jag hade en ännu kortare kjol idag! :D)


Sen var det franska och jag lämnade in mina två sagor och ett häfte. Gunilla blev lite besvärad eftersom det skulle vara inne för två månader sen (...) och Lina hade redan varit och hämtat allt. Men ja. Hon får lösa det. På franskan tittade vi på TV och pratade om fördomar.


Sen var det svenska som i mitt fall bara gick ut på att sitta och lyssna på alla andra eftersom jag inte hann redovisa. Suck. Får göra det imorgon. När alla andra får gå hem.. (Fast Elin och Cajsa måste ju ändå vänta på mig, lalallaalaa!)


Sen var det lunch (vilket var jävligt tur för min mage kurrade typ högre än vad dom som redovisade snackade!) och sen engelska. Engelskan gick väl.. åt helvete, typ. Cajsa var helt uppe i varv och pratade och pratade! xD


Efter skolan gick jag, Elin, Cajsa, Olivia och Elins kompis (Amanda, Cajsa. Amanda!) till Åhléns och handlade ett fint kort till Fredrik (bästa läraren ever!) för han fyller år imorgon! :D Sen sa vi hej då till dom andra och gick in på Jättekul och handlade ett kilo godis. Cajsa och Elin blev helt förfärade när jag sa att jag ville ta med en tjej hem och bädda ner henne i min säng.. :'o Sen gick vi och handlade chips och läsk till imorgon och Cajsa skulle tvunget ha choklad och nötter också.


Här kommer Cajsas bästa tips på hur man smörar för lärarna:

- Bjud på marsipan

- Köp "Världens bästa lärare"-muggar (ja, till alla!)


Sen gick vi till busshållplatsen. Elin var jättesnäll och betalade för mig. Sen åkte Cajsa. Och tre minuter senare åkte Elin. När jag kom hem träffade jag Wazhma som helt random bjöd mig på godis. Alltså, idag har jag tjänat: choklad, tuggummi och fem kronor. Inte illa va?


Nu tänkte jag avsluta med dagens visdomsord från Elin: Efter tresamtal kommer trekant!


Kommentarer
CJ

Hahahaha, jag dööör x'D (sååå mkt pratade jag väl inte på Engelskan? (a)).

Äslkar dej :*

2009-03-19 @ 17:47:52
URL: http://cajjan.webblogg.se/
Anonym

jooo cajs SÅ mycket pratade du! XD

hahhaa älskar dig sannis och cajs såklart ;)<3

2009-03-19 @ 19:29:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0