Tisdag

Folk (= Elin & Cajsa) har klagat på att jag inte har bloggat på ett tag (snart en vecka..) så jag får väl göra det.

Marina var här i helgen. Det var lovely! :* Tänkte skriva om det lite senare, orkar inte just nu.

Denna veckan har vi redan haft historieinlämning och samhällsprov. Kvar är nu franskprov (DÖDÖDÖ! Jag kommer faila som fan!) och några lite mindre läxor.


Bara så att alla vet så är franskhäftet med allt vi ska kunna enormt! o.O Jag kommer aldrig hinna plugga allt. Orkar inte plugga nåt för tillfället egentligen. -.-

Vill egentligen ut och kolla på Sylle imorgon, men jag får se om jag hinner det. (Varför känns det som att hela mitt liv cirkulerar runt skolan och läxor just nu?!)

Idag var geografin inställd. Jag, Elin & Olivia snackade strunt och sen gick vi och åt fiskgegga. Trevligt. Eller inte.
Samhällen gick väl sådär. Borde seriöst pluggat mycket mer. Ååh.
VG på matteprovet och nu har jag sänkt mig till ett "starkt VG". Ännu mer åååh.

Men snart är det långhelg (= ledig lördag-tisdag) och det ska bli skönt som fan! Och Jojja ska kanske hänga med till Jönköping och kolla på Ola i maj vilket kommer bli super.

Nu ska jag fortsätta sprida min glädje (ehm) och plugga mer franska.
Godnatt! :)


Kommentarer
Marina

Jag fick VG+ på mitt hantverksprov :D Men han ska göra en extra grej så jag kanske får MVG, det känns så himla bra :D

Men jag har IG varning i Matte, fast .. jag är ju inte förvånad.

:*

2009-03-04 @ 06:41:25
URL: http://everpresentpast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0