Tisdag, D-dag

Godmorgon! :)

Såhär tidigt trodde ni aldrig att jag skulle blogga på en D-dag va?
Gick upp halv åtta, lagom för att hinna duscha och kolla på Jonas på TV. Han hade kunnat sköta intervjun själv, haha.

Sen åkte jag och pappa till Spyken Södra och lyckades hitta till Sotarhuset. Vi var t.o.m där innan Johan.. (Varför är man alltid ute i så jävla god tid när man är ute med pappa?!) Utvecklingssamtalet gick bra och pappa skötte sig (efter att jag gått igenom en massa saker han verkligen inte fick ta upp..).

Nu ska jag göra lite franska som, enligt Gunilla, är tillfredsställande. Ha, what a joke..!



Kommentarer
Eli

HAHA "som han verkligen inte fick ta upp" xD ASG

2009-03-31 @ 11:18:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0