Söndag

Både Elin och Cajsa har dissat mig för handbollen på TV så jag passar på att blogga.
Idag fyller min morfar 85 år. Det firade genom att äta middag på Rådhuskällaren! :)


Tydligen är jag den enda som inte tycker att Ola var underbar igår..

Ola: Och så siktar vi på att göra en riktigt stor härlig sommarturné...
Jag: JAAA!
Ola: ...nästa sommar.
Vad fan hände med detta året? Vad hände med "the mighty Ark will set sails again"?

Right, jag har fått en ny mobil också. En Sony Ericsson W302. Blir lite irriterad på den när jag skriver sms för man måste trycka på "Infoga symbol" när man ska göra en smiley. (Jag vet, dagens i-landsproblem..) Dessutom måste man trycka på "Detaljer" för att se när det är skickat. Jaja. Det löser sig. Man vänjer sig. Vad kan man förvänta sig när man tar den billigaste? ;D



Imorgon är det skola igen. Fast det känns faktiskt som att helgen har varit lång. Förmodligen för att jag sov hos Cajsa i fredags. :D

Det är inte så mycket den här veckan, faktiskt. Franskläxa till torsdag och geografiprov till fredag. Och sen åker jag till Stockholm! :D


Kommentarer
CJ

Gaaaaah, tyska, tyska, tyska! xD



Puss :*

2009-03-22 @ 18:23:55
URL: http://cajjan.webblogg.se/
V

men jag tror att det kommer bli någon/några konserter denna sommar oxå :)

2009-03-22 @ 20:03:34
URL: http://musicinmylife.blogg.se/
Josefine

jag har hört att den mobilen ska krångla en massa, men hoppas du slipper det då!

2009-04-01 @ 19:01:07
URL: http://juisy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0