Melodifestival

Cajsas favoritdag på hela året är här: Melodifestivalsfinaldagen. (Ojojoj, det var ett långt ord. Cajsa hade nog skrivit det i minst tre ord! ;D)

Msn, 19.50:

Cajsa säger:

Vi får prata efteråt

Sanna säger:

Haha, ska du redan gå?

Sanna säger:

Måste du förbereda dig? x'D

Cajsa säger:

Ja, måste ladda ordentligt ju xD

Cajsa säger:

Du vet gå på toa

Cajsa säger:

Ställa fram allt.. nu finns det inga "kisse-pause-låtar"

Sanna säger:

JO!

Sanna säger:

OSKARS LÅT!!!!!!

Cajsa säger:

Nej!

Cajsa säger:

Inte ens under Oskars låt

Sanna säger:

Om du gillar honom är vår vänskap slut!

Cajsa säger:

Haha, okej.. Då vet jag det ;)

Cajsa säger:

PUSS!

Nu börjar det snart. Jag hejar inte på nån.
Och på toaletten går man under Oskars låt.
Nu vet alla det.
Hej då! :)


Kommentarer
CJ

Haha, jag älskar dej :*

2009-03-14 @ 23:35:57
URL: http://cajjan.webblogg.se/
Eli

Ni är fan sjuka xD ni och era jävla kisse-pauser !!<3

2009-03-15 @ 00:57:10
V

hahah men man går ju på toa under snabbrepriserna ;D

2009-03-16 @ 16:29:23
URL: http://musicinmylife.blogg.se/
Marina

Oskar, fyfan vad han sög. jag trodde jag skulle dö!

jag berättade för sara vem han var och sen snackade vi massa skit om honom och alla skrattade åt hans utseende OCH hans sång. ( och dom hatade hans jacka, dendär jäävla jackan! )

2009-03-16 @ 18:27:57
URL: http://everpresentpast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0