Fikat med Cajsa & Elin och träffat Viktoria

Okej, nu ska jag berätta vad som har hänt sen i fredagsförmiddag.


Vi slutade som sagt 13.05. Efter skolan stack jag, Elin och Cajsa till Åhléns för handla body lotion till Elin (vilket var rätt svårt för allt som luktade gott var tvål..). När hon äntligen hade hittat en gick vi till Akademibokhandeln. Jag och Elin lämnade Cajsa en kort stund för att kolla på skivorna och när vi kom tillbaka låg hon på golvet och rotade i en jättekorg med pennor. Hon letade efter en penna där det stod "Anna" och blev inte sååå glad när jag sa att hon skulle köpa pennan där det stod "Sanna" och måla över s:et eller när Elin föreslog att hon skulle köpa en där det stod "I <3 golf" istället..


Efter att ha hällt ut hälften av pennorna på golvet (!) bestämde sig Cajsa för att inte köpa en "I <3 golv"-penna (:() så vi stack till Graffiti och fikade istället. Satt där i nästan tre timmar (och under den tiden hann jag gå på toaletten FYRA gånger..) och snackade strunt. (Det är inte ofta man hör Cajsa säga något elakt om folk. Inte ens om Sexii papa ju! ;o) Eftersom Cajsa tvunget ville hinna med sin buss gick vi till stationen och sen satt jag och Elin där och glodde på folk medan vi väntade på hennes kompis. Tillsist fick jag äntligen gå och var hemma vid halv sex. :)


Igår gick jag upp halv tio för att tvätta håret och sen åkte jag och mamma till Landskrona för att klippa oss och färga i våra utväxter. (Ohyes!)

När vi var klara körde vi till Malmö. Där träffade vi Viktoria och hennes mamma utanför apoteket. Jag var för en gångs skull inte ett dugg nervös. Och det fanns det ingen anledning till att vara heller för Viktoria var snäll och jättelätt att prata med. Vi gick till Casa Mia (20 meter därifrån? xD) och åt. När vi hade ätit klart gick vi en runda på stan och jag visade var Jepson, Lasse och Jens bor och lite så. Sen var Viktoria tvungen att gå till hotellet. Så vi sa hej då och sen åkte jag hem. :(

Idag har jag faktiskt inte gjort något vettigt. Jag har städat mitt rum och kollat på TV. Imorgon får jag väl plugga som fan.. Suck!
Men ikväll blir det Beck! :)


Kommentarer
CJ

Haha, jag dööör av skratt! x'D



:*

2009-03-08 @ 21:09:32
URL: http://cajjan.webblogg.se/
Eli

hahhaha fredagen ägde!!!! <333





beck var bra som vanligt och jag somnade och missade typ 20 minuter som vanligt... MEN DET VAR BRA I ALLA FALL<33 GUNVALD<33

2009-03-09 @ 12:27:16
V

åh det var så roligt att träffa dig! :D Du var så snäll(fast jag hade ju ingen anledning att tro ngt annat heller) xD Vi måste ses snart igen :D

2009-03-10 @ 19:21:29
URL: http://musicinmylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0