D-dag, onsdag

Idag har jag varit så himla duktig och gjort en massa saker. Förutom att jag har städat rummet och toaletten (det måste vara fint när Elin & Cajsa kommer! :D) har jag:
- Skrivit två sagor på franska
- Letat upp min tredje (!) franskinlämning (borde hålla bättre koll på såna viktiga saker!)
- Fixat klart historian och lämnat in den
- Läst igenom och renskrivit geografin (när Elin läser detta kommer hon väl bli chockad..)
- Renskrivit historian (och nu är hon ännu mer chockad..!)
Ja, typ det har jag gjort. (GE MIG BERÖM!)

Jobbig dag imorgon.
Franska: Inlämning x3
Svenska: Redovisning (+ inlämning som redan är inlämnad - sånt gillar vi! :D)
Engelska: Argumentationsuppspelsgrejsakskit


Men gud vad kul för er att läsa detta va?
Nä, nu måste jag slänga in en liten bild bara för det:



Well, oh well..

Nu ska jag göra en sista tekopp (fjärde för ikväll..) och skriva lite innan jag ska sova.
Puss & godnatt! :*

(Just det, mamma tjatar om att min lugg är lila.. Har hon blivit färgblind eller är den bara jävligt smutsig? *panik*)

Kommentarer
Olivia

HAHAHAHAHAHAHHAHAHAHA! bästa bilden :D



Ditt hår är rött! :O

2009-03-19 @ 15:30:31
CJ

HAHAHA, jag tycker din lugg ser finfin ut på bilden? Vad klagar hon på -.- xD

2009-03-19 @ 17:19:51
URL: http://cajjan.webblogg.se/
Anonym

du är så duktig att jag kräks... sluta göra läxor!!!!



och din lugg är lila.... eller inte... Grön kanske?

2009-03-19 @ 19:34:54
V

Så duktig du är! klappar dig på huvudet ;D

2009-03-19 @ 19:56:34
URL: http://musicinmylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0